tisdag 3 juli 2018

Nya målningar



Det kändes jobbigt i början... även om jag var motiverad och ville... Det är läskigt att vissa sig, sina verk, dela med sig... jobbigt och skrämmande... samt väldigt spännande...

Du är för kritisk sa min väninna, kör på bara.... 
Blir inte så rädd, sa min man...

Ja ja, det är lätt för de att säga. Jag grubblade ett tag till.
Men jag ville utvecklas. 
Kan inte skriva att jag kom över mina rädslor, men jag vågade skapa och vågade visa :-)

En del kan ses här:
akvahalina

en del kommer jag publicera på bloggen som vanligt. 
Jag tror att jag mognar till någon utställning med :-)
Tiden avgör :-) 

 🎨




 🎨




 🎨




 🎨




 🎨




 🎨







2 kommentarer:

  1. Men WOW!!! Blir mållös. SÅ vackra tavlor. Känner igen mig en hel del i det du skriver om att vara självkritisk, rädd, tveka... Fortsätt med det du gör! Du är superduktig :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken utveckling! Länge sen jag var här, trodde nästan att du hade försvunnit från cybervärlden, men hittade hit igen via Susanne.
    Roligt att du ägnar dig åt akvarell...och som sagt, du går från klarhet till klarhet! Grattis och fortsätt så! Gertie

    SvaraRadera